Wij verzorgen:

  • Administratie
  • Belastingadvies
  • Interim financial controller
  • Managementinformatie
  • Consulting
  • Loonadministratie
  • Debiteurenbeheer

Wij helpen de ondernemer door iedere maand de boekhouding bij te werken en de belastingaangifte tijdig te verzorgen. Ons standaard dienstenpakket bestaat uit;

  • Het verwerken van de volledige financiële administratie (in- en verkoopboek, bankmutaties, kasboekmutaties, activa boekingen etc.);
  • Het verzorgen van de aangifte omzetbelasting (BTW), de inkomstenbelasting (IB) en vennootschapsbelasting (VPB) indien van toepassing;
  • Het analyseren en interpreteren van de cijfers om boekhoudkundig en fiscaal advies te verlenen;
  • Persoonlijk contact met iemand van A&L voor vragen en advies;

Onze focus blijft uiteraard de toekomst van de ondernemer. Door persoonlijke betrokkenheid en vertrouwen is onze focus om samen succesvol te worden en te blijven.